KLIKNUTÍM NA TLAČÍTKO AKTIVOVAT SE VÁM AUTOMATICKY VLOŽÍ
KUPÓN SE SLEVOU 10% NA NÁSLEDUJÍCÍCH 30 MINUT.
Reklamce zboží
Pokyny k reklamaci zboží
Reklamací zboží se rozumí vrácení zboží k opravě, případně výměně (rozhodne technik) v jeho záruční lhůtě. Pokud potřebujete zboží reklamovat v době po záruce, nebo je-li zboží poškozeno neodbornou montáží, nebo užíváním v rozporu s jeho určením kontaktujte nás nejdříve telefonicky. Pokud se záruční reklamace po kontrole servisním technikem změní na mimozáruční, budeme vás o této skutečnosti telefonicky, případně emailem informovat.
Pro reklamaci využijte náš reklamační formulář, který naleznete zde
U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má zákazník záruku 24 měsíců od jeho zakoupení. Na jaké vady se reklamace vztahuje si můžete přečíst v reklamačním řádu.
Postup při reklamaci zboží :
Stáhněte si reklamační formulář. Formulář vytiskněte a vyplňte a spolu s kopií faktury a pečlivě zabaleným zbožím jej vložte do balíčku. Posílejte pouze kopii kupního dokladu, nikoliv originál. Je vhodné také přiložit fotografie, které dokumentují závadu.
Balíček nám zašlete na adresu :
ELEKTROKOMPLEX ŠMÝD, s.r.o.
Sportovní 1543
69681 Bzenec
Nezasílejte jej prosím na dobírku!